SALGS- OG LAGERASSISTENT

Tilbage til oversigten
Målgruppe

Fagpersoner og dimittender

Erhvervsområde

Industrierhverv

Filial

Har du erfaring med lagerhåndtering, kundesupport og internt salg? Så er du måske den rette profil til vores samarbejdspartner Trox Danmark A/S.

SALGS- OG LAGERASSISTENT

Jobbet
Dine primære opgaver bliver den daglige ordrehåndtering, kundesupport, fakturering, internetsalg samt opgaver på lageret.

Du skal derfor kunne navigere imellem de forskellige områder, og du sætter en ære i at yde en god kundeservice.
Herudover vil der være øvrige kontorrelaterede opgaver samt kontakt med fabrikker, kunder, chauffører, interne sælgere og leverandører.


Personen
Du kan have forskellige indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du har en kontor- eller lageruddannelse, og at du tidligere har arbejdet med tekniske produkter.

Du skal have en fleksibel arbejdstilgang, således at du varetager interne salgsopgaver samtidig med administrative opgaver i ordrebehandling og opgaver på lageret.


Herudover forventes det at du:
  • Har en god sprogforståelse og taler flydende dansk og engelsk, herudover gerne tysk.
  • Er erfaren IT-bruger, med kendskab til ERP værktøjer og gerne Infor
  • Har fokus på detaljer og kvalitet i dine opgaver, og at du er vedholdende, uden at det går ud over din effektivitet og hastighed
  • Kan arbejde selvstændigt, og at du samtidigt vil være en del af en kultur, hvor alle kan og vil hjælpe hinanden i et godt samarbejde.
Dine arbejdstider er placeret i hverdagene imellem kl. 08:00 - 16:00, og der kan være mulighed for deltid.
Ansøgning og kontakt:
JKS står for udvælgelsesprocessen, og hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kirstina Pedersen på tlf. 61630789. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og vi afholder løbende samtaler.

Send motiveret ansøgning og cv til 182KIRP037@jks.dk

Har du erfaring med lagerhåndtering, kundesupport og internt salg? Så er du måske den rette profil til vores samarbejdspartner Trox Danmark A/S.
Trox Danmark A/S er førende i udvikling, fremstilling og afsætning af komponenter, enheder og systemer til ventilation og klimakontrol.
Virksomheden er grundlagt i 1951 og har i dag 3.700 ansatte, fordelt på 5 kontinenter, og er repræsenteret i mere end 70 lande.
I Danmark findes afdelinger i Vejle samt Herlev med i alt 10 ansatte. Din hverdag bliver på kontoret i Herlev, hvor du skal referere til logistikchefen.
Virksomheden lægger stor vægt på sit personale, og der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Del siden

Anbefal denne side

Her har du mulighed for at anbefale denne side videre som link.

Felter markeret med stjerne (*) er påkrævede.

Kontakt

Mange tak for meddelelsen!

Din anbefaling er sendt, og vil snarest blive leveret til modtageren.


Kontakt

Vi hjælper dig gerne

Visual contact Visual contact

Angiv venligst et emne for din forespørgsel og dine kontaktoplysninger.
Tel.: +45 4914 6633 | Fax: +45 4914 6677

Felter markeret med stjerne (*) er påkrævede.

Kontakt

Mange tak for meddelelsen!

Visual contact Visual contact

Din meddelelse er modtaget og vil blive behandlet af vores service center.
Vores serviceafdeling vil snarest muligt kontakte dig.
Til generelle spørgsmål om produkter og tjenester kan du kontakte os på:
Tel.: +45 4914 6633 | Fax: +45 4914 6677

Kontakt

Vi hjælper dig gerne

Visual contact Visual contact

Angiv venligst et emne for din forespørgsel og dine kontaktoplysninger.
Tel.: +45 4914 6633 | Fax: +45 4914 6677

Attachment (max. 10MB)

Felter markeret med stjerne (*) er påkrævede.

Kontakt

Mange tak for meddelelsen!

Visual contact Visual contact

Din meddelelse er modtaget og vil blive behandlet af vores service center.
Vores serviceafdeling vil snarest muligt kontakte dig.
Til generelle spørgsmål om produkter og tjenester kan du kontakte os på:
Tel.: +45 4914 6633 | Fax: +45 4914 6677